Tuesday, July 22, 2008

HangOut on SatuRday..

Jalan2 cari pasal hari ni.. (sabtu)

Well..tak plan pun coz aku kerja half day every saturday..then sms Diana..mcm best plak dia nak kuar berdua ngan Una!mana aci!aku pun tegedik2 la nak ikut!...samapi je rumah...Diana and Una fetch me..so first destination we all nak pergi Central Market..Ko gile?dah berapa abad tak gi sini!!

Jejak je kaki..cewah..mcm la jalan kaki..tgk semua dah lain..mcm besh jek..hehehe...so after shopping skit kat sana..we all decide nak ke BB...stuck with traffic jammed!plan pulak nak nek monorail..cian aku ni la 1st time aku nek benda tu..nama je dok KL!!hampeh tol!
tapi besh gak la..tak ke gila ngan high heels nya aku kena naik monorail..mcm gojesss!!
ahakkss...soo..tu la..ni ada lah skit pic untuk wat tatapan semua..huhuhu..enjoys!

aku yang terperasan!
dena,me and una..@central market..try ar carik kat mana nih!!hehehe
huhuhu nek monorail..yeyeh!1st time..
una ni lebey plakkk!

ha..balik malam..so decide tido umah dena..sbb kitorang ada function besar esok!hahahaha

Sunday- Wakeup early in the morning..cewah..kalau kat umah ni wajib tak bgn lagik!rumah org kan..hehehe..so kami beramai2 membuat currypuff GIANT!!bukan supermarket itu..tapi currypuff!ok sebut elok skit..pastu mandi,gosok gigi..cuci muka..complete 1 package..kitorang dah sedia nak memulakan aktiviti hari minggu ini..iaitu...rahsia! tgk je la pic ni!!

hehee...teka apa..liza...tgh stim rambut,...well ada complete package kat umah dena ni!

tak yah komen apa la..aku punya suka nak boh pic ni..hahaha
ha..ni yg wat aku tak sng duduk!!tgk ar berat akuuuuu!!tensionnnn(b4 mkn nih!!)
amar @riki yg comey lagi senyap orgnya..aku cyg dia laaa..esok bsr mesti handsome!!
make over done by diana...1st time ni makeup tebal giler..!thanx dena..!

yang ada that day liza,me and una..hbs cantik baru la pulang..hehehe..tak gi mana pun penat!!melayan kengkawan yang gile..

Sedang berseronok..kami dpt 1 sms..1 of our fwen (secondaryskool) meninggal dunia..bcoz of heart problem..Allahyarham Syed Mohd Noor..semoga dilindungi Allah..Al-Fatihah...


2 comments:

http://hav8.blog124.fc2.com said...

Feel good......

dIaNa said...

Al-Fatihah to Syed Mohamed Nur, he'll be missed.. Moga rohnya dicucuri rahmat & ditempatkan bersama orang-orang yang beriman..