Sunday, September 14, 2008

Buka puasa @The Castle,Ampang

Actually tak plan pun..cuma one of my fwen Dena ask me either nak join berbuka ke tak..so aku pun ok je la..since tak buat apa2..Tak tau pulak dari 3 orang merebak lak jadik 6..haha itu pun tak disengajakan..but takpe..at least dpt jmp kwn2 dlm bulan2 mulia ni..huhuhu

Ija yang choosed tempat..1stly nak makan kat Al-Rawsha..yup kali ni tempat mkn adalah Arabic Restaurant..tapi sampai2 tgk punya la ramai..sbb we all tak book pun..redah je..so..Al-Rawsha canceled..sepanjang2 Jln Damai tu mmg Arabic Rest je..so pilih je la nak yang mana..then sampai kat The Castle..nama je cam besh tapi bkn la castle pun!huhuhu..Well we all sampai pun dah lewat..dah time berbuka..so sorry pic tak banyak pun..lepas kenyang je aku sempat snap..hihihi..

dena,faiz and sara..
ija with her lil sis ewa..
me and ija
hmm..ni nafsu serakah sorang 2-3 pinggan..hahaha

The Castle punya rate is RM36 per person la..buffet..ala carte ada..but start around 9 pm..so sbb nk buka punya pasal we all belasah buffet dulu..sbb kan aku ni leh mkn apa saja..and Arabic food aku cam dah biasa..aku makan banyak!!sedaap..cuma biasalah ada termasin ada termanis..org yg masak ni pun posa kan..hihi..tu jadik camtu..dan boleh dimaafkan..okkk..bulan posa nih!Ada macam2..kambing la,daging..ayam..sumanya grill...leh la..

Yang bestnya outdoor..happening..ada shisha..(betul ke spelling)belasah..
Mamat2 Arab yang hensem..hahahhaa..tu pencuci mata je.. sila abaikan aku dlm pic tersebut coz nampak sangat serabut..tak berapa sihat hari itu...buleh?!

Habis makan,..gossip semua around 9pm balik..hmm..kenyang...




3 comments:

Mrs. Amie said...

hei..si dena nie bsama dgn kekasihnya lagi kah?

diyana said...

nak wat mcm mana....susah untuk lepaskan aku pergi....
dugaan hidup...konooonnn....
kak amie nih..mentang2 dah kawin...
doakan la kitorg ni kawin jugak nanti....

amy said...

kawin mesti kawin..kak dia nk guna khidmat kita nih..harus kita bantu..hahahha