Wednesday, September 24, 2008

It's all bout raya!

Huhu..raya raya raya!

Well memandangkan raya pun nk dekat,..aku pun dgn bangganya bershopingan la untuk raya kali ni..ewahh..seronok aku!asal keluar je shopping!asal keluar je shopping..tak tau la mana duit tu dtg..ada jek!sesungguhnya aku tak letak la pic barang2 itu..sbb jap lagi ada mati kekejangan kang..hmm blm SALE lagi..kalau tak wajib aku kebas 1 jeans CK..huhuh sgt cantik ok!

Keluar MNG masuk ZARA plak..hmm cam ne tu...okk lupakan..Guess jek tak masuk..tak tau napa!Dari Ou,The Curve..The Curve gi pulak Pavillion!sabar je la..

Hadehh..bkn itu je..minggu ni direct ada majlis buka puasa..besama kekawan techenta..okk sorry la sapa book aku lambat..tapi neway thanks!!Kita makan raya nanti je la..byk lagi masa..okk jgn jadikan alasan nk bebuka posa sbb nk dating ngan aku!hahahha...

Hmm..teringat plak 3 thn lepas..hr raya yang paling tak bermakna bg aku..
Itulah raya 1st aku without Mama..aku ingat lagi dia pergi masa Ramadhan la..29 oct..5 hari selepas birthday aku..masa tu..Mama cakap nak balik on 26..and celebrate my birthday..tapi on that date Mama koma..aku ingat lagi..tak sangka pulak..itu birthday aku yg paling akhir tanpa mama..sedey sbb dia janji masa tu..nak wat macam mana..Allah lebih sayang kan dia...
Semoga rohnya tenang disana..Amin..Al-Fatihah..

Adeh..
Sedey plak..apa pun thn ni aku ada 1 jek baju kurung..tak mcm thn2 lepas..hahhaa tema merah okk..
cukup la..pakai 5 minit nk salam2 family,gi kubur..jap gi jeans gak aku carik..huhuhu..makan smpai lebam...tghari tido..tgk astro ria..wajib!

Emm..duit raya?!sahih la aku tak dapat dah thn ni..huhuhu..kot la cousin2 aku yg bek ati nak derma..kat aku..bagus gak!hmm lallalaaala...skrg turn aku lak bagi diorang duit raya...camna ni..duit tak tukar lagik..tuluunnn..!

Oh dan thanks a lot..pada kawan2 yang bagi aku kad raya...wah sehari jek dpt 5 kad okies...jgn marah!!hahahha..cam artist dah aku nih...

kad raya..ni yang aritu..belum kira hari ni lagik kuikuikui...
This is "Tako Tao"..1st time aku mkn...HALAL yg pasti..
Ermm..sedap sbnarnya..gi try!

Aritu..shoppingnya psal..so aku bebuka dgn makanan ni je..my 1st trial..sgt sedap..dan kenyang!
Laparr la..Jumaat ni plak ada buka puasa lagi..
hadess..k la..ngantokk..nk tido jap!
tata

No comments: