Tuesday, November 4, 2008

Gathering Mawarians..2008

Anyway nak ckp gathering tu leh la..sebab my fwen Diana,sudi organized makan2 untuk we all..Thanks Diana..dan yang menjayakan adalah Liza..yg penat layan kerenah kawan2 yang lain dan uruskan semuanya sampai la berjalan dgn lancar!Congrats!Even tak berapa ramai..tapi aku rasa half dari class 5 Mawar dulu hadir..

Ni semua kawan2 aku dari from 4 sampai form 5 la kiranya..Hehehe..sebelum terlupa aku adalah salah seorang AJK class...jgn marah okk!Ketua Kecerian lagi..kelassss tak?!agagaga..kelakar pulak bila teringat zaman2 sekolah..but anyway, Diana's prepared Nasi Dagang for us..walllaa!sedap gila..

Buat kengkawan yang tidak dpt menghadirkan diri dgn pelbagai alasan..anda sangat rugi okkk!!
Sebab benda ni jarang2 kita leh buat..jarang2 jugak nak jumpa since semua dah bekerjaya..esok lusa kawin plak..lagi laa payah nk jmp kan kan? So enjoy the pic!

Dari kiri cepat jalan..hehe dari kiri..yg mcm perasan diri tu "The Rock" nama dia Shahriman..sebelah dia Hasrul..dia la yg suka kejar2 aku dalam class..bila aku tak layan dia bagi aku coklat!wajib ko seorang yg romantik ngan aweks kan?!Specky tu Firdaus..dia pengawas sekolah..fizi,Lan..birthday dia sama ngan aku..latest story..baru tunang!congrats!yg comey pakai cap tu la kwn baik aku..Syafique!kitorang blajar Math sesama dulu..

Ok..yg pakai tudung orange tu Ziah..aku pnh post entry time wedding dia..tudung grey tu Betha..becoming lawyer...baju hijau tu la Diana..yg organize semua ni...baju purple tu Nadia..even bukan class Mawar tp dia sanggup join..of coz la aku kan..yg tgh..tudung pink tu liza..dan yang tepi sekali is Ila..seorang student yang paling tak byk ckp!ada business skrg okkk!


Ni aku nk citer sket,..yg baju itam tu..ko igt ko hensem posing mcm tu?!itu la Fizi..a.k.a ketua tingkatan 5 Mawar yang sgt pemalas!aku pun sampai hari ni terfikir asal aku vote ko untuk ketua!nyesal aku nok!
And the pink lady!She's liza..yang bertungkus lumus aku citer kat atas tadi dia ni la...and she's single!sesapa yang berminat leh private msg aku!agagagga...
Dan aku..akan pastikan for the next shoot takkan bongkok kan badan..tgk arr cam dugung dah rupa!tak sesuaii!!


Ha..ada gaya gadis bond tak aku posing camni?! Jgn jeles..sila tutup mulut anda! Ni kwn bek aku yg tadi aku citer.. Sgt baik sampai ibu dia pun aku dah panggil 'IBU' .Dan Syafique adalah pendengar yang setia... Dia masih single!

Ada gak teselit mamat nihh...over sunggoh!!Well..aku enjoy that day..dengar masalah kawan2..ada yg nk kawin pun thn depan..yang bz dengan kerja..business...aku sgt teruja..dengan kemalasan yang korang tunjukkan tahun 2001 dulu..dan sekarang 2008...korang dah berjaya!!!hurayyyyy!!

Itu jelah pic yg aku leh upload..yang len leh tgk kat friendster aku..opss lupa pic aku n kekawan karaoke kat KTV Jln Imbi...jap jap..kang marah plak si Fadh!

aimi.me.liza and fadh!!
ju with her beloved..
again...with Fadh yg stress!

Terlambat upload pic2 ni..but aku enjoy that day..Thanks kekawan..lepas 3 jam kat dlm tu aku mmg pening!Enjoy!

No comments: