Saturday, February 21, 2009

Tag version 0.6

Tagged by Fadh!..

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- Love and Money..huhu

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??
- Minyak..(kira beli la kan..takkan free kot??)

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
- Yang tak menyusahkan semua orang...selesa dan tantekk..

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
- yang lepas aku mls nk citer..tapi yang baru..harap2 sampai akhir hayat..amin..

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??
-YUP!!pastii..

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
- Sumwhere in Ampang..rahsiaa..agagagaga...

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- buku ehh..emm tak de...pinjam ye banyak!

8. Apakah nama penuh kamu??
- Amie Atiqah

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
- Dulu mama..sekarang ayah..

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
- Orang yang betul2 nak jumpa aku la..aku malas nk jumpa sesapa buat masa nih..bz!

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
-Rahlizawati
-Ija
-Diyana
-Kak Yam
-Nik
-Kavit
-Chieha
-Jaja

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
- Sumtimes..baju yang perlu basuh sendiri aku basuh..yang lain aku humban washing machine..

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
- Paris??

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
-Fadh yang workaholic
-Mulut tak leh diam
-Laser gituu
-Suka ketawa
-Politic person..
-Dia byk duit..sila dapatkan dia bg yg single dan juga kaya!agagaga

15. 8 perkara yang amat saya gilai??
- Atim
- Cars
- Travel
- Shopping
- Money
- Shoes
- Makeup
- Handbag

16. Pelukan atau ciuman??
- Both!

17. 8 perkataan yang sering diucapkan??
- Im Sorry...(nampak sangat selalu buat silap!!)
- Ya Allahhh!!!
- Bodoh!
- Thanks
- I love u..
- Miss u...
- Morning...
- Bye!

18. 8 buah buku yang paling baru di baca??
- Pengantin Magazine
- Rapi Magazine
- Size 12 is not FAT
- IKEA
-
-
-
-

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
-Tanpa -sixth sense
-Better in Time
-Littlest Thing-Lily Allen
-You- Ten2Five
-
-
-
-

20. Mari men'TAG' 8 orang lain...
-Sis
-Nadya
-Nurul
-Farhana
-Diyana
-Eryan
-sesapa yg berminat..tq!

2 comments:

Dilla said...

ouhhh tidak...
kenyataan anda tentang saya tidak betul...
sy tak de byk duit!!! harap maklum

amy said...

hahahaha..aku promote la untuk laki kaya seperti yang dikehendaki..ayoo..pasni bayar aku k?tak pun najath!agagaga