Monday, March 16, 2009

Dena's Engagement..

Hola people!

Mengantuknyaaaa hari ni...dah la mendung nak hujan..malas nak buat keja leh??so lepaks kan diri anda..hukhuk..boss..im sorryyy!!(sila ikut gaya Amir Raja Lawak)

Well last weekend sangat bz..since my engagement dah lepas..last week my fwen Dena plak engaged...Congrats to both of u!Well,Dena is a fwen from primary school lagi..emm ingat tak entry aku ke Bandung&Jakarta??Ha tu la dia.. Anyway majlis berjalan dengan lancar..Alhamdulillah...semuanya selamat.. Yang bagusnya bout this women...dia prepared from A to Z sendiri..semuanya..dari hantaran,pelamin..gift..jgn tekejut la kalau aku cakap bunga telur dia untuk kawin next year dah siap!! Alrite..enjoy the pic!




itu jek nak update..Well temasuk dena..maknanya..gang2 aku dah 4 orang dah bertunang tunggu turn jek nak kawin..!!Cepatnya kitorang besar..agagagga...ok la..daa...


8 comments:

tourist said...

congratulations

aszadha said...

pic sarah yg buruk itu ader...wakakakaka....
nperkah pic aku sorang2 ko letak..???adessss

amy said...

biarla...ayooo..letak slh tak letak salah tau!!menci!

dIaNa said...

congratulation to all of u!! eh, sape kah gerangan 4 orang yg dah bertunang itu?? ko, diyana, lagi 2??

aszadha said...

diana>> biorlah rahsia yeerk amie..huhuhuhu...
amie>> den xkisoh

amy said...

hahaha..tak de rahsia2 dah...
aku,diyana,sanah ngan daliana...
hik3...opss sanah!im sorry!!

aszadha said...

huh...ko mmg~~~~~ ;)

amy said...

ahahahaha nasib la sanah..benda baik tak elok sorok2