Wednesday, May 20, 2009

Tag vesion 0.7

Untuk menjawab tag ini. anda perlu :
Copy badge “2009 Cute’s 3logPger Award” untuk diletakkan di blog anda.


1) Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Nadya..or Nad..she is my cousin's best buddy..tak penah jumpa but then selalu SMS & YM..Insyallah wedding aku ang ada no..

2) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

1- Aku juga owner MerisikGallery
2- Engaged with Muh Hatim
3- Bz prepared my own wedding sekarang..
4- Aku akan menjadik aunty dlm bulan July ni..Insyallah
5- Aku suka shopping tapi dah lama tak shopping!
6- Aku tak sabar nk tengok wedding dress aku..(kain pun tak beli lagi kecoh!)
7- Aku prefer buat hal sendiri,tapi once orang kacau idop aku...rasa kan lah..
8- Aku nyampas drama queen!tolong la be ur self..(tolong la kalau tak de kena mengena jgn terasa..)
9- Tengah fikir barang hantaran apa aku nak beli nanti...(jeles ngan Diah!)
10- Ni blog aku...aku punya suka nk tulis apa..nak baca go on..tak nk baca punya pasal!okeh?

3) Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya (aku nak buat 7!)

1- Diah
2 - hidden.wing
3- farhana
4 - white lace tale
5 - Fadh
6 - Qistin
7 - sweetcravings

(aku tak nak ganggu anil..tapi anil kalau ada masa sila la buat yer..cian kat u!)

Ok dah habish!!



11 comments:

hidden.wing said...

aiyo

hidden.wing = whitelacetale

hihik!

AmyMizzunderstood said...

sah la aku bengong!!sowwy..

f A r H a N a said...

agaggagaga...a'ah, tau lar nk kawen..belum kawen dh mengong...

kenape harus ade nama aku???menci..;p

Qis said...

ala, tag mira - sweetcraving pon x jwb lagi... heheheh..

AmyMizzunderstood said...

farhana :: aku mengong!!ramai sangat bloggers!fening..hahahah

qis ::jawap jgn tak jawap!heheh

Dzulkarnain M.Razak said...

tu belum masuk pening sebab commentor..ahahaha..sape ntah budak tu..

AmyMizzunderstood said...

zul ::sapa lagi kalau bukan ko kan?kan??

Dzulkarnain M.Razak said...

aku ke??kembar aku la..muka sama..

sweet cravings said...

amy dear, will answer it soon insyAllah.. kindda busy & xde idea.. hahaha :D

anil lutaze said...

hak..amy syg anda..kerana memahami saya...muahhh

AmyMizzunderstood said...

sweet cravings:: yup sure..free time jek leh buat!hehehe

anil ::go anil..lagi berapa hari jek lagi!