Selasa, 12 Jun 2012

Disneyland - Euro Trip 2012

Ok la..nak habiskan cepat pasal Euro trip aku tempoh hari...
And lastly aku dapat jugak jejakan kaki aku kat Disneyland... : p
Nampak macam ala..gi Disneyland pun nak kecoh...tapi seriously aku dapat rasakan macam ada satu kuasa yang buat aku rasa Wehhh dah sampai Disneylannddddd!!!!wakakkaka...sumpah!

Tq hubster!!
Sebab tiket bukannya murah...kalau masuk Sunway takat RM60 pejam mata pun boleh bagi kan..?
Ni 61Euro per person darling...mari kira sifir 4!(tetiba teringat Siti Sifir..kahkah!) Below 2 years...FREE!
Memang kalau dok kat Disneyland sehari tak cukup...tambah budak2 ramai...nasib tak cuti sekolah!kalau weekend ke, school holiday ke memang la azab sket..!


 Happy sangat...sebab anak dara aku memang la in LOVE dengan Mickey Mouse dan seangkatan dengannya!!Seronok hokay!aku punya la teringin nak masuk Disneyland masa kecik2 dulu tak kesampaian...umur 28 ni la baru merasa..sian kan?

Lagi best..budak2 sana siap pakai dress Snow White...Cinderella...Peter Pan pun ada!!Aku macam culture shock kejap...siap face painting...hahahha...sebab budak2 sana macam dah masuk dalam dunia Fairy Tale dorang...eh best eh...nasib untuk mak budak takde!Kalau ada mesti aku nak jugak!hehehe...





Memang best....paling best dalam banyak2 kitorang lalui satu hari tu...masa last skali... :) Ada mascot parade...Anya menari2 kat situ...macam tu jugak dengan budak2 yang lain.. Im so happy...and proud jugak sebab kami dapat bawak Anya ke Disneyland akhirnya...even esok lusa dia lupa tapi ada pitcha!ada video...nak kene simpan elok2..kang claim tak penah gi pulak kan..hehehe

Oklah...habis la citer Euro Trip aku... :)
So far memang banyak experience lah..berjalan jauh dengan anak kecik...kat tempat orang...
Later aku citer plak camne nak handle budak nakai nih!dalam plane la of coz...12 jam kot...haishhh...

Love,
Amy




4 ulasan:

Rosmawani♥ berkata...

Bestnyer anya dah disneyland.. Ade beli apa2 untuk auni x??ekekeek

Arya Stark berkata...

Amy!!! please share tips please!!! insyaAllah dina pun nak pegi august ni... nervous jugak baby will turn 1 year old.. hopefully senang nak handle =)

QueenBz berkata...

Amy, I bookmarked Euro trip u nie. Nanti nak pegi sana (entah bile!) I refer balik. Hehe :)

AmyMizzunderstood berkata...

Ros : alahai takde la nak beli belah sangat..ongkos kurang hahaha..

Dina : oh ok...no problem...

Balkidz : oh np!Insyallah ada rezeki mesti boleh pergi punya...dont worry...