Ahad, 11 Mei 2008

ShoPPing!!

Well..the wajib things to do for every month..."shopping!"
Our first destination is Bangsar...do eyebrow trading..actually that is my place to clear all the 'things'..heh!and it's cost only RM5..clean,clear and cantekss..i likee..
Then we went to Mid Valley..huhhh..tired..after 1 shop and another 1 shop..baru dapat barang yang dikehendaki...lastly..i bought my luvly blue MNG..i dun have this colors b4 this..huhuhu...
Also pening with Nik yang tak keruan memilih baju..nak fitting lagik..aiyoo mesti masalah saiz..atau masalah per'badan'an?hehe...
Inilah hasilnya...hehehe..enjoy the pic..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mie...akhirnyer ko jd gak beli...
xde less la eh?
warna ngam tak ngan skin ko?

Tanpa Nama berkata...

aku nengok ok la..ko tgk pic aku tu 1st trial la kire...ok jek...det pun kata OK..tapi cinak tu kata asal pilih color gelap sgt..dia ingat aku putih kot mcm dia!!!sialan..

Tanpa Nama berkata...

kalau amik putih sgt nanti kalau kite tak pakai foundation die jd pucat...
kire ok la tuh...

Tanpa Nama berkata...

huhu..aku puas hati la..even RM206 aku melayang..tak kesahh janji canteeekkk!!hahaha...pasni blusher(harmony) wjib ada!..ko pun kena beli gak pasni aku soh ko beli ada diskaun skit..huhuhu