Rabu, 27 Ogos 2008

Al-Fatihah...

26th August 2008

Around 10.30 am dpt call from my sis..and dia ckp my 'atok' passed away..
Innalillah..Semoga rohnya dicucuri Allah..
Called my cousin's Eva..then dia pun rushing balik from Kulim to KL...
Atok dah tak de..hmm..baru pagi tadi aku bangun sahur..aku tgk ayah with atok..then pagi before went to office..aku tengok elok je atok tido..tapi pelik la coz dia tido dengan selesa..
Atok pergi masa dia tido...semoga dia tenang di sana..Arwah dikebumikan di tanah perkuburan Taman Ehsan,Kepong...selepas asar..

Tahlil kat umah..sedara mara semua quite sedey dan tak percaya..
Nak wat cam na..itu janji dia dengan tuhan..
2nd day tahlil kat rumah Mak su (anty)..in Bangi..
Thanks to my bestest fwen Ikhwan dtg gak..even penat balik kerja..
Izham..thanks..sebab ada dengan aku time macam ni..sorry la wat ko penat!lagi2 kena layan eva yang giler..hahaha...

Today tahlil yang ke-3..kat Bangi jugak..dah 3 hari gak aku tak kerja..layan si Eva giler nih..tapi takpela..ni la pun time nak rest..nak jmp family..

me and cousin..Nadrah...

lossing sumone..

hanya pic2 gile ni je sempat snap..yg lelain aku bz..lagipun tak penting..sbb ni bkn benda yang nak di seronok2 kan..aku je yang gile..!

Apa pun kehilangan arwah atok sangat dirasai...Al-Fatihah...

Tiada ulasan: