Jumaat, 6 Mac 2009

Theme color..

Hola there!!
Im here again..dengan perasaan excited dan teruja... :)
Update2 lagik pasal engagement...Well this sunday aku akan menjadi tunangan orang..wah gitew!Ada certain2 benda yang tak sempat aku share!

Well the main is theme color aku..hehehe...sy memang gedix bab kawin!!lagi2 for decoration ini..
Since secondary school i guess..aku mmg suka color orange..pencil box,pen,pensel tekan tu..semuanya orange!!beg sekolah je tak!..agagaga..aku dpt pic ni kat sini


ala2 cam gini la...hukhuk...

ya ini lah yang sebetulnya..rasa2 jadik tak??

Yang penting major color is not PINK...y not PINK??ya saya sgt adore dengan color tesebut..apa je la yg pink itew la yang aku pandang dulu!..but once aku tgk ramai sgt la yang pakai pink untuk tunang la kawin la selama bersama Merisik Gallery...aku tak rasa nk guna color nih!!kawan2 aku yg tunang dulu pun semuanya pink!ok kita lari skett..

So..aku pun add on la color fav aku time sekolah..ngan color fav aku untuk future nanti iaitu hijau!agaggaga...suka ati aku jek!dan untuk yang lelain haruslah putih yakni color fav sekarang dan sampai bebila la.. Color yang aku pilih sgt terang..tapi aku sokaa..sbb aku tak nampak lagi customer aku buat mcm nih..buat la len sket kann..

So ok la..nanti aku update lagi..pasal engagement aku..Insyallah kot sempat aku upload la pic2 tesebut..tunggguuu...!!And please pray for me...bye!!


Tiada ulasan: