Isnin, 19 Julai 2010

My Weekend

Hi peeps!

Well tak sempat nk cerita..2 last week Atim telah pun menjalani operation (waa sapa nk beranak nih?) hehehe..Minor operation which is..tonsil yang menyebabkan gangguan pernafasan dia tu,dia nk buang..bukan 1 tapi dua..left and right..so dengan tekadnya..operation tu berjaya..Alhamdulillah..but after operate ni yang kena jaga...sbb dia tak leh makan lagi...and weight dia pun dah turun sket sbb tak leh makan...yeayy dah kurus!hehehe

Saya cuti 3 hari..jaga dia di Bangi sebab operation tu kami buat kat KPJ Kajang...
and after a week..sumtimes tekak dia rasa sakit lagi...nk telan air pun sgt sakit...and today dia ada check up lagi..hopefully after this dia sihat kembali...and jaga i pulakkk!ok yayang?

before operation..after operation..ciannn...okehh dah mcm bibik dah rupa..
inilah hasilnya..but actually ada 2..i snap 1 jek..

Baru 2 hari lepas je dia boleh drive balik..before this badan dia sgt lemah2..and kami pun buat theraphy..yakni shopping..time kasih!pasti terus baik kan?

Dan saya telah pun mendapat ini...


Nokia C6 in black

Kenapa ini?hmm hp yang sebelum ini jatuh..and screen dia rosak...akibat mls nk betulkan screen itew..dan harus tunggu untuk beberapa lama..lantas Atim mengesyorkan saya membeli baru saja..thanks!

Tapi memula tertarik kat Sony Vivaz..design lagi cantik,menarik,tertarikkk!tapi duniawi..agak mahal berbanding dengan yang ini...kenapa tak BB?hukhuk..saya tak memerlukan BB sangat..sbb tak puas if nk update blog ke,ym ke,FB ke dari BB itew...so cukup la dengan yang ini...

Saya juga telah menempah caftan idaman..tapi tak tau la jadik apa kat tailor tu..sebab ni 1st time hantar kat dia..so..if tak cantik memang tak raya la aku!ok dah...

Tiada ulasan: