Selasa, 16 Ogos 2011

Raya Preparation 2011

Hello!

Ohh lama tak update..
Anyway Selamat Berpuasa everyone..buat masa ni tak tinggal lagi hehehe..

Its about Raya!
Well this year,my turn plak raya with my family 1st...sebab apa ada 1st?sebab rumah Maksu and rumah Atim dekat sangat..so rumah Maksu 1st..hehehe..at Bangi la as usual..

Baju Raya for Anya - DONE except baju kurung sebab Opah dia bz lately dengan hamper..hihi
Baju Raya Daddy - DONE
Baju Raya Mommy - DONE
Kasut Raya Daddy - DONE
Kasut Raya Mommy - DONE siap dah pakai dah semua..haha
Kasut Raya Anya - Not yet..by this week la kita cari k baby?
Kuih Raya - OTW..sebab beli jek..tunggu kuih siap hahaa

By this week kene kemas rumah my dad..supaya bila balik dari raya nanti tak la sakit mata nak tengok..huhu

Oh that day jalan2 kat KL..singgah kat Tomei..sebab nak tengok necklace untuk si tecik..saja gatal..duitnya tak de lagi..haha..sebab teringat masa dulu2...masa Mama ada..pagi raya mesti we all akan siap2 kat bilik dia..dia akan pakai kan necklace for me and my sis..pakai ring..segalanya la yang ada..sampai siap lah..!

So bila dah jadik mak2 nih..serasa teringin nak buat benda yang sama to my anak dara..sabar ye Anya..cukup duit kita beli semua!hehehe..plus Anya still kecik lagi..and tak paham apa2..lagi satu bahaya...so sempat la Mommy simpan duit sket2..ok?Ohh rindu nya masa tu..

Bila Mama tak da..masa tu aku dah besar..dah 20-an..
Masa ni..aku plak kene siapkan cousin2 aku..sebab dikalangan diorang aku pandai sket bab makeup2 nih..sekarang aku dah ada anak..masa untuk siapkan anak plak la...mungkin jugak aku tak dapat pergi sembahyang raya tahun ni..hehe..takpela..maybe next year Insyallah Anya dah besar sket..blh la aku pergi...

Bercerita pasal necklace tadi,untuk mommy2 kat luar sana..yang seronok and excited nak siapkan anak dara masing2..aku terjumpa ni..manalah tau..kot korang berminat..

Boleh click kat SINI


Tapi lagi sesuai untuk mak2 la hahaha...harga berpatutan..aku pun nak jugak satu!

So ok la..

Love,
Amy


5 ulasan:

.:Cik Puan Ann:. berkata...

uiii kemain anya raya taon ni.hehe necklace design kat kedai2 emas utk raya tahun ni cantik2!

rasa cam order 1 jugak kat glamtags tu!hee

happy fasting amy!

KAK RAINBOW berkata...

wahhh semua dah settle ye amy syok lah

AmyMizzunderstood berkata...

ann :: happy fasting ann!

nurul :: settle dah..semalam last!hahaha...penat eh..baru sorang anak belum 3-4 lagik!

anil lutaze berkata...

rindu.noktah

AmyMizzunderstood berkata...

Anil: rindu jugak..nk tgk tummy!!