Jumaat, 24 Ogos 2012

Im falling in Love!

Salam...

Me otw ke Penang for my bff reception...sesambil tu mari kita berstory mory bout Ephyra...Yes..Ephyra...im so in love with this product...

Currently...aku guna dah masuk 2nd box dah...sebab...ramai family2 tegur kulit muka aku nampak glowing..tak kering dan kusam macam dulu...

Frankly speaking,tiap kali keluar rumah eventhough nak pergi Tesco ke beli barang rumah,aku mesti nak kene tempek bedak..ye..bedak Johnson tu...sebab sedia maklum..aku ni berkulit gelap...so memang nampak kusam la..macam tak bersiap kalau tak makeup!macam la pakai bedak leh jadik putih kan?aahha...ok dah..jangan kutuk aku..!

Bila try Ephyra buat pertama kalinya..ada kekotoran keluar...which is sangat bagus la..buang toksin dalam badan...after that aku dah tak shacky kene gastric...sangat la bagus...angin dalam badan pun dah kurang...selalu bangun tidur,badan mesti sakit...sekarang dah tak...sebab aku dapat tido lena sangat...tu yang best!!


Ni masa a week aku try...saja amik pic before..kot la ada perubahan..


2nd week with Ephyra


A month with Ephyra


Today..

Aku rasa perbezaannya banyak..lagi2 kulit muka...so akan ku teruskan...sesapa yg nak beli boleh roger aku...harga sekarang untuk senenanjung is rm198 saje...untuk sebulan aku rasa sangat murah...orang kata kalau nak cantik bermula dari dalam....lepas tu kalau nak tempek makeup ke apa ke..lantak la... :)


Ephyra produk HALAL

Boleh roger aku kat : amymizzunderstood@yahoo.com
Or
012.296 2456

Love,
Amy

Tiada ulasan: