Sabtu, 11 Ogos 2012

Ramadan will leave us soon...

Salam...

Alhamdulillah..aku masih berpuasa penuh...tlg la penuhhh...hahaa

Aktiviti Ramadan aku tahun ni agak berbeza...sebabnya aku banyak masak dari beli...dan makan kat luar...proud to myself..hehhe

So far raya preparation...Alhamdulillah semuanya dah aku sediakan...lagi2 buat budak kecik Anya..so far baju raya dia paling banyak...!

Kuih..tak yah risau..order kat My Sugar Shack..hehehe settle...cuma raya tahun ni nak try masak rendang hahhaa...kira kalau lulus...tahun depan akan ada perubahan la hari raya kami nanti heehe...

So itu jela yg nak aku update..aku masih bz mengerjakan tempahan fabric flower buat kawan2 dan anak2 mereka...esok aku akan berjumpa dengan teman2 bloggers sehidup semati...heehe Diah,Anil,NaddyNad...Azi Nariko..itu yang pasti datang..seperti tahun sebelum ni.. :) excited!!


@G Tower Hotel..iftar with Edwardians batch 98 (teman husband)

Love,
Amy

Tiada ulasan: