Rabu, 12 September 2012

23 months

Salam...

Alhamdulillah...lagi sebulan genap la Anya 2 tahun..and syukur sebab masih dikurniakan susu yang banyak dalam tempoh 2 tahun ni...Amin...

Kalau boleh nak Anya umur 2 tahun je sentiasa...rindunya kat dia...mulut yang always pok pek like her mother... ;) esok lusa...Dah besar dah...sedih...tapi happy jugak dapat tengok dan jaga dia sampai sekarang ni...

Currently, aku tengah nak ajar Anya minum formula milk...using her sipcup...tengok macam mana...certain people suruh aku beli botol balik...sebab budak2 ni suka bahagian lembut tu...but aku rasa malas nak patah balik..sebab kalau dah guna botol..nak kene stop botol pulakk nanti..aihh..banyak keje...hehehe try dulu kalau tak boleh then aku ikhtiar cara lain...

Pacifier dia tak berapa dah..even aku bagi pun kadang2 dia tolak...tak nak...so ok la..senang hati jugak nak bg stop...huhu...sedihnya hanya ibu2 yang bf je merasai...tak dapat tengok big smile Anya bila nak dapat susu...tak dapat rasa hangatnya sentuhan dia kat badan kita...uwaaaa...touching jap...

Yelah..aku takkan stop terus...slowly Insyallah..so far bila bagi susu guna sipcup dia...dia amik even minum half je..itu pun dah ok bagi first day dia hari ni... Aku bagi S26 Gold...sedap jugak!heehee



Pada ibu2 yang ada experience stop bf masa anak 2 tahun..boleh la bagi tunjuk ajar...kita hargai sangat...kekuatan mental ni rasanya 70% dah...plsss


I miss u Anyaaa!!!

Love,
Amy

Tiada ulasan: