Isnin, 4 Mac 2013

Born Day..Alhamdulillah

Salam...

Oh its not mine...Its my husband born day on 28th March..
And macam biasa...every year aku akan buat satu entry bout his birthday...so that aku sendiri leh ingat apa aku bagi etc...sumpah selalu lupa!!hahahah

But this year memang I tak bagi apa2..sebab we all nak berhappy2 kat Spain..Italy and London nanti...kitorang gi makan jek reramai..since birthday dia we all ada wedding job plak...sian...


and sekarang...dia kat Berlin...For the first time dia tinggalkan aku and Anya...and we like sentap sket sebab tak pernah jauh like a week!!

I missed him a lot!even baru masuk Day 2!hahahaha mak yang over...anak dia tak tanya pun...

So..aku hanya berdoa..supaya dia dipanjangkan umur..
Sebab sekarang aku sedar..yang aku tak boleh hidup tanpa dia... :)

Yayang,
Happy bornday!
See you in London this saturday ya!

Love,
Amy


1 ulasan:

Azi3 berkata...

mengada mummy anya... wkakaka