Rabu, 16 April 2014

Designer Baju Raya

Salam and Good Morning!

Dah breakfast?!I is puasa ganti today hehehe...and bila dah puasa tu mula fefeeling nak raya...gituuuu....perangai kan!

Anyway talking about raya...aku pun start la stalker baju2 designer untuk raya...kelasss semua nak designer je uoalls...eleh korang pun sama kan?!bukan custom made tapi yg ready to wear punye jek...yg lain tak mampu ahkak!

Stop kat Fashion Valet..rupanya dah 2-3 designer sah keluarkan design raya..


This is from Nurita Harith..its pre order...so sapa yang nak dia bukak order that day rasanya dah closed order kot...but aku suka jugak design dia memang fav aku...cumanya color yang dikehendaki tak menepati piawaian agaggaa...soo..tettt


Hat ni from Syaiful Baharim...
Penuh comment cakap design dia ala2 UIA punya logo..kali ni aku tak mo kondem any design..tak baik..so far color yang diidami dah ada cuma design aku tk berapa IN sangat...so tett jugak semalam baru keluar dpt la 20% sapa beli semalam...hari ni normal price aku rasa...


Maybe yang ni semua orang ternanti2...
Color this year cantik2 terang2...but tkde jual online2...and maybe tesco pn takde for this year...so berhenti berharap lah...agaggaa

Itu je yang aku dapat tengok...tak sure designer lain dh bawak keluar raya collection ke belum...sapa tahu sila bagitau saya okeh...

Love
Amy

Tiada ulasan: