Selasa, 6 Mei 2014

Ideas... heee

Hello..

Suddenly terasa obses dengan furniture...decoration blablabla... which is aku penah rasa 1 masa dulu masa nak prepare wedding...hahahaha macam tu la lebih kurang..cuma obses kali ni tak kan habis bak kata mak2..agaggaaa... Ada je alasan nak membeli...nak kesana sini..nak survey harga...

Well perancangan untuk deco2 bilik Anya tetap berjalan... even though Atim cuba campur tangan, tetapi gagal...maaf ye yayang.. sila fokus!

Ok..
Currently aku terfikir2...which bed yang sesuai untuk Anya?
Kene beli queen bed terus kah? atau no need first? sebab kalau beli dulu queen kang tetiba dapat adik boy lain plak citer nya..if dapat girl pulak nak ke tido sekatil...??tak de privacy kan?hehehe actually ada 2 bilik lagi...but aku rasa masa tu belum tiba...sebab memang confirm2 budak akan amik masa nak seperate from parents kan?

this bed yang paling aku tertarik la kat IKEA..furniture budak2 beli kat situ je la gamaknya...huhu

Why this bed? Sebab dia boleh tarik panjang if Anya mula memanjang aghagaga...

 okla kan? And not expensive at all...price and design boleh diterima akal...


And 1 lagi...
Aku suka betul window's bench ni...
kalau boleh nak panjang...tapi memandangkan tingkap kat bilik Anya tu tak berapa nak besar..so macam tak cantik plak buat panjang2...cukup la boleh simpan segala mak nenek toys dia...
Or maybe dia boleh rilex2 sambil membaca kan?




This is very nice! Sweet jek...
sebab aku tak nak design yang terlalu anak2 sangat...sebab dia makin membesar...jenuh pulak nak tukar furniture bagai again and again...kalau mampu tak pe..rasanya tak mampu kot..hahahhaa

And now tak sabar nak hunting fabric! Or maybe boleh beli online jek...sebab overseas je banyak design cecantik...takat nak pakai beberapa yard ok la...hehehe nak buat cushion cover etc...

Nasib la Mil memang menjahit and amik tempahan semua...
So senang...hehhe cucu punya pasal confirm la tak payah upah gagaggaa...ok Mak?!

Okla...tu dulu...
Datang perangai aku jumpa barang baru then I will continue lah...

See ya!

Love,
Amy

Tiada ulasan: