Isnin, 11 Ogos 2014

Harapan

Salam...

So how is your tummy?hahaha
Mesti naik sket sbb banyak open house kan?kan?me too!!saja je buat opening mcm tu...

My 2nd pregnancy...
So far dah masuk 13 weeks ...and supposed check up last friday..but daddy so bz..dengan event2 dia...so esok is the day!!harap2 membesar la dengan baik dan sempurna awak kat dalam tu ye...

Sebetulnya..pregnancy journey aku belum lg yg happy..dulu dgn masalah air ketuban kurang...so mmg everyday tak happy...hanya berserah..doa dan tawakal supaya baby sihat...aku harap sgt this time..aku happy mcm org lain...sbb 1st pregnancy tu jugak la yg buat aku berfikir2 nak pregnant yg 2nd...but bila dah ok..aku ready then akutk pikir pn psl dulu...cuma harapan aku tu sgt tinggi ...nak merasa betapa best nya pregnancy journey tu sendiri...

Well hanya Allah saja yg mengetahui...kita merancang..dia juala yg menentukan..apa pun yg terjadi aku redha...cuma aku letak 1 harapan...aku nak happy...aku cuba jadik happy...even dlm hati ni fikir macam2...

Love,
Amy

Tiada ulasan: