Selasa, 13 Oktober 2015

OMG!!Bff nak kahwin??!

Salam...

OMG!!OMG!! one of my bff nak settle down..Alhamdulillah...mak is soooo nervous right now..😰

Suddenly I recieved whatsapp from her...chit chat2...memang suddenly decide nak menikah terus since umur masing2 pun dah lanjut...hahaha...bagus la..dari plan macam2...bercinta 8-10tahun end up tak kahwin pun dah waste time...

So of coz mak la yang perlu arrange every single thing...im so excited!!dah lama tak buat wedding and discuss about it.. 😄😃😃

My work task :
1)hantaran
2)wedding favors
3)handbouquet
4)makeup
5)veil
6)photographer

I have a lot of ideas inside this brain!hahaa





I loveee this canister ideas... which is nampak so exclusive...kalau kene dengan design and extra work boleh letak ribbon bow sket...

Handfan pun ok...



I got this from instagram...so far my bff nak buat solemnization only...takde sanding2...



Hasil kerja diorang...okla...dengan price and for 2015 punya price..tak sangka ada lagi yang murah hehehe...but okla reasonable untuk my friend.. 😊

Make up pun I cari from instagram...
I call her Kak Rang...actually I found her ig sebab nak cari makeup artist for my sil yang nak tunang on december tu jugak...since the price sangat buat I terkejut...so I nak repeat Kak Rang again...for my bff!



Tu dia makeup sil dia...hehehe

Cantik...simple and clean which is i loikeee!!and my friend agree... 😄😄

Nampak tak betapa excited nya mak ni??

Ok will continue...

Bz mode ON

Love,
Amy

Tiada ulasan: