Selasa, 7 Januari 2020

Welcome 2020

Hello!!

Selamat tahun baru everyone!...
Azam me for this 2020 nak update blog lebih sket dari biasa hahhaa..mampu??

Well, how is everyone? Macam mana sekolah anak2? Yang lama should be no problem la kan?yang baru2 nak masuk darjah 1...any update?

Mine..Alhamdulillah takde problem...syukur Ya Aulllaahh!
Anya dah masuk standard 4 this year..yes 10 years..pantas kan..10 tahun kawin maknanya!!hahahha...tuanya aku!

              Noah pulak 5yo ...masih continue kindergarden yg lepas...cuma kemurungan sebab  takde geng dah...semua dah naik darjah 1...so dia kene kawan dengan adik2..and gadis2 baya dia jelah...

This is Anya's pitcure with her cousin baru masuk standard 1 this year..so kakak senior kene pantau adik lah!


Nampakk...muka kemurungan??sebab tak nampak kelibat kawan2 lain...
Bila dah nampak...Mommy kene tinggal hahahha..Noah2...janji happy jelah...

Hat ni hmm..tengah tumbuh gigi geraham kiri kanan...so dia nya meragam lain macam sket kali ni...dah macam saka dah..melekat je dengan Mommy.?nak biat kerja pun payah! Nak drive lagi lah...haiyoooo!

Ok back to myself..this year 1st thing benda baik yang aku dah buat is belajar masak secara pjj uollsss!!hahahah well menjahit is one of my passion..but baking pun yang mudah2 can do lah!saja tambah ilmu...jadi surirumah duduk buat keje yang sama everyday adalah membosankan ye..so ada banyak pjj class yang u guys boleh join...bayar je..tak mahal...plg murah rm20 untuk buat cake ke..sandwich ke...last year I join pjj sandwich...boleh tahan renyah..but heyyy!!at least sandwich aku tkde la bodo2 dah hahhaa...cantik jek macam orang jual kat Petronas tu!

Kali ni aku amik pjj kelas baking... belum try lagi ..later aku update ok?sebab aku kene start from A!!nak beli segala mak nenek tools..hopefully aku kuat lah dan istiqamah...hahaha...pls pray for Amy!!!

Oklah...stop sini dulu...Aku doakan pada yang membaca supaya diberi rezeki yang berterusan untuk tahun ini...kesihatan yang baik2..dan kebahagiaan berpanjangan buat semua...semoga kita semua tak menjadik netizen n haters ye hahaha...

Love,
Amy

Tiada ulasan: