Isnin, 5 Januari 2009

Today is Monday...

Helo people! Well today is monday..Monday = banyak kerja..!But thanks God aku demam!agagagga... Hari ni boss,i MC..please dont call me!!....i nak rest sat okies?! I dun know y?suddenly malam tadi tetiba jek badan aku panas..sakit tekak..sesema..hmm..sebab semalam ok jek..siap leh tgk movie bagai kat Cineleisure!Hmm..tah la musim kot..coz my sis pun agak teruk telentang kat umah dia..tak jenguk kitorang mcm selalu..maklumla umah 'jauh' sgt.. Hmm..apa yang aku nk citer hari ni..since demam..bersin non stop!baju habis basah..tisu pun dah habis begulung2..!!aku just nk update apa yang aku buat weekend ari tu..hehehe...im goin to sumone's wedding at Putrajaya,..Actually mmg la aku tak kenal..ni gara2 kanda atim yang beria nk aku ikut..so aku pun follow je la..together with his parents and lil sis.. Apa yang leh aku cakap..hmm dewan kat Putrajaya sangat sempoi..lupa lak nama dewan tu..tapi quite big and ok laar..dewan pun baru kan..makan pun ok ok jek..cuma deco untuk dewan sgt la simple..rugi giler..!Lupa lak nak snap pic pengantin..agagaga.. with Alia..(im not really sure the spelling is rite or not?)
And supposed dah janji Sunday nak rest kat umah jek n tak nk kuar2 lagi..kengkonon nak menjimatkan wang dan tenaga..haishhh tapi tak tau ler..at last kuar jugak!agagagaga...
@ The Curve
Lastly tercapai gak hajat aku nak tgk Bedtime Stories..hehehe..poas hati akoo...So itu je lah..next post nanti aku citer len...ok!daa

4 ulasan:

-Nadya- berkata...

My Dearly amy..cita bedtime stories x bestt..hahaha..kan..kan..setuju tak yg cita tue x bapa pham?i don't noe u laa kan..

amy..u bercinta lagi bersama teman baru kew??hahaha..gossipp!

Tanpa Nama berkata...

hahaha
ya teman baru..dan rasanya lebey serious berbanding dulu..insyallah tgu je la

-Nadya- berkata...

hah..tungguuu jea laa!..u nk kawen dh ker..OMG..really amy..cm x caya jewk..Anyway..Congratulation..!!Hope u berbahagia ek!

Tanpa Nama berkata...

hahhaa..planning jek baru..the rest serah kat Allah..jodoh kat tgn dia kan..:)