Jumaat, 9 November 2012

Spa time

Salam...

Last sunday..I went to Serenity Spa at Bandar Baru Bangi...tell u what...this is my first time..first trial..first experience went to spa...sounds funny...

Actually before im getting married...nawaitu to spa tu ada..but aku tak de masa...sebab majlis aku yang atur sendiri...cuma sempat buat facial je..ruginya rasa...haihhh

And after delivered Anya...lagi laaaa takde masa...so..i think this is the bestest time...what am I waiting for?hahaha...just make sure someone can take care of my doter...dah lah!kan?so far calon2 nya ada lah....Atim of coz...hahahha..sapa lagi..mesti la daddy dia...


Kat Bangi baru 2 tahun beroperasi... :)

So far aku amik 4 treatment...which is sauna,scrub,massage and bath milk...cer teka how much??its only rm180 uoallss... So cheappp!!
Tak sesabar mak nak massage..hahahha
For the first time...aku memang malu la kan..tapi lantaklah...janji bersih...hahaa...

And for 2 hours...kepala aku ni asik pikir Anya...nangis ke..carik aku ke?ni paling lama aku tinggalkan dia...harap maklum...she like my SAKA...tapi comel dan tak menakutkan lah..hahaha







Those picture are belong to Atim...huh...i know they wanna show me how happy they are..without me!

But its ok...next time ada harapan leh tinggal lagi...sebab once a month lagi bagus ke spa..dari habis duit bershopping...heee...

So..okla...for those yang nak try..pergilah...call them first for appointment...and for bride to be...pegilaaa nanti menyesal..jangan jadik macam akakkk...

Love,
Amy

Tiada ulasan: