Khamis, 10 Januari 2013

Cakap besar

Pernah tak korang tersilap cakap atau dah cakap tapi bila pikir2 balik rasa macam alamak..aku rs silap la cakap camtu tadi...takut org pikir lain...ada?ada?kalau tanya aku balik...aku jawap ada!

Pernah dulu masa zaman jahiliyah aku...(ni bkn nak aibkn diri sendiri tau..ni nak share supaya kita tak alpa kemudian hari) while me and husband met our friend..perempuan la...and tetiba aku tersuka kasut dia cam style and very simple and nice too...disebabkan dia macam style2 punya orang...so aku tanya la "cantiknya wedges!beli kat mana??" and dia pun jawap "Vincci!murah je..." something like that la...

Aku terus macam excited and cakap dekat husband...depan that girl jugak "Yang...Vincci je!" actually maksud aku adalah...kasut itu cantik,menarik, dan sangat gojes dimata aku...sebab kalau gi Vincci pun blm tentu aku jumpa kasut camtu...and niat sebenar adalah teruja la ada kasut yg cantik kt Vincci macam designer punya design!

Then otw back home..husband tegur...kenapa aku cakap macam tu...sebab takut orang salah faham dengan apa yang aku cakap tadi...mesti our friend cakap aku ni 'eii...belagaknya!hina ke pakai Vincci??' see!itulah yg aku maksudkan kat entry ni...and aku rasa guilty sangat...tak sempat nak say sorry...lepas pada kejadian tu...aku tak penah tanya sesapa pn...baju beli mana...kasut beli mana...wutsoever!

Aku serik...dan aku rasa sangat vengong..kenapa bersifat demikian wakakaka...dah dapat satu pengajaran kan...hamekkk...lazer sangat!
But husband said..dia faham apa yang aku nak tanya sebenarnya cuma susun atur ayat tak berapa realistik...okeh...maybe sbb excited sangat kot??haihhh

Love,
Amy

1 ulasan:

QueenBz berkata...

hehehe. i pun same kot.
matilah org mesti ckp i mulut lazer, padahal nak maksudkan lain sebenarnye. hohoho.