Isnin, 26 Mei 2008

aGaiN....

heloo people...

huhu,..today after lunch my boss told me that this wednesday I have a meeting..BIG meeting...at one of local bank...sungguh malas rasanya hendak berhadapan dengan boss2 yang lain kat sana...damit!uwaaaaa......benci!mesti aku kena punya laa jap gi...as a marketing coordinator..I have to responsible IF...marketing haku wat gila!...sungguh kurang sopan punya people!

Wut am i suppose to do bebeh...adakah aku harus diam mendengar they all will blame me habis2an...ohh tidak...or else i will cry..sebab tak dapat menjawab..everybody knows mulut aku ni tak leh diam..lagi2 bab kerja..boss pun sound..so?huhhu... Enchik Det...i nak benti keja lani jugakkkk..boleh na?Rasa mcm nak demam dah tetiba..hahahhaa...

Hmmm...nasihat ku...jangan jadi coordinator...sbb anda akan dipersalahkan even ianya bukan salah anda...time kaceh!sungguh tension...kat luar hujan lebat...mcm tu la aku rasa...sungguh tragic..wah!ermm dah merayu dah...tapi boss is always rite..!kena la pegi jugak...aku nak wat2 sakit..hahahhaa..ermm i have too la..lagipun it's not my fault..mungkin cuai skit jek...haishh...people2!!why u guys do it like this to me...sabar2..!tapi whyyyy...

wutever it is..kena gak la pergi kan..nanti aku update la next post...doakan kami..!wah mcm pergi berjuang gitu!okies tata!

4 ulasan:

Dilla berkata...

babe - marketing coordinator neh camner??? explain. aku tgh fikir2 nak tukar kerjaya gak la... nak ke arah marketing.. tgh mencari2 gak neh

Tanpa Nama berkata...

actually aku admin sales jer..tapi post aku nih related dgn marketing..then aku kena coordinate marketing aku la..monitor setiap masa..kerja diorang semua aku kena check..itu je..nak jadik marketing exec di office aku dialu2kan

Dilla berkata...

ouhh ehh??? ko buat sales jugak ke?? aku da cam boring buat sales... especially in construction industry nehhh... i'm thinking of different industry!! by the way... u've been tagged babe.. sile la lawat blog saye....

Tanpa Nama berkata...

aku tak wat sales..tidakkk...
ermm..construction eh?tapi aku line banking..leces skit..kalau nak bgtau la..