Sabtu, 11 April 2009

Tag version 0.7

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Amymizzunderstood.. sebabnya?aku selalu missunderstood kot?

2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://amymissunderstood.blogspot.com
amy tu nama aku..missunderstood..aku sgt adore PINK yang penyanyi itew 1 masa dulu!dan slh satu tajuk album dia ni la..

3)Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
Hari2 yang aku lalui...benci ke suka ke..teruja ke..apa2 jela selagi ada perasaan..tapi sekarang sibuk pasal wedding..!

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
Belum..ada sesapa nak hapuskan?aagaggaga

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Dia kakak saya..dulu blog citer pasal kawin..ye aku suka..pastu sekarang tgh preggy..jadik semua benda pasal baby la..lalallalaa...

Skrg; saya nak tag lagi 10 org;
-diana latiff
-nadya
-farhana
-anil
-whitelacetale
-eryan
-fadh
-qistin
-ilyana
-kak Di green apple!

7 ulasan:

Dilla berkata...

damnnnnn tgk kat list... hopefully x de name aku.... terpancar nama kat situ!! hahaha by the way... lepas nih kalo letak name fadh aku x nak jawab.. its dilla bebehhhhhh

amy berkata...

agaggaa..nak fadh jugak!!

Farhana Baharin berkata...

adoi..ade gak nama aku...ko mmg sajorr dengki kan nokss..;p

AmyMizzunderstood berkata...

AGAGAGA,...tengok lama benor ko tak update blog..tu yang gatai tuu

anil lutaze berkata...

ahakk...saya mmg sgt liat nk mmbls tag sebelom ni...ghagagagagagaga... saya doakan saya didatgkan rahmat utk mmbuatnya plak..

eryan_emily berkata...

Amy, nanti I jawab your tag yea. very BZZzzz lately

amy berkata...

anil ::u dikecualikan sbb u bz 4 preparation!

eryan ::ha budak ni bz apa tah??