Isnin, 23 Julai 2012

Salam Ramadhan 2012

Salam...

Hi readers!!
Almost forget to update my blog!pheuwww...Alhamdulillah...aku sempat merasa Ramadhan kali ni...dengan semua ahli keluarga...

Well...frankly speaking aku quite bz pulak..haihh tapi still tak ganggu ibadah2 yang dikerjakan la..baking...sewing...heheheh ada je la aku ni kn...?

So far curtently aku ada project baru dengan 1 boutique ni...rezeki...and im helping my sis baking cookies...so siang hari quite bz...


Cewahh...bz la konon...

Okla...semoga kita dapat berpuasa dengan jayanya..oh u know wut??today dah masuk minggu kedua aku try Ephyra...and the best is aku takde gastric dah...tak lapar teruk etc...quite gud huh??takpe tunggu la sebulan...


Anya is cooking... ;)

Selamat berpuasa!!

1 ulasan:

QueenBz berkata...

kikiki. comel anya masak!
wahh, macam best je ephyra tue. nanti review okeh!
and, congrets new rezeki eh. good luck.
Selamat Berpuasa Amy :)