Isnin, 16 Julai 2012

Ephyra

Salam...

Ok ni buka Elfira Loy ke apa..hehehe its about a product yang I baru je nak try...Since aku ada cakap pasal any product yang korang boleh suggest kat aku yang dh nak masuk 3 series ni kan...hehheh

So someone yang baik hati telah pun memberi aku free trial for this Ephyra product...





Ada 30 sachets..kira boleh makan untuk sebulan..amik sehari 1 sachet..harga market sekarang rm198 since ada promotion...ala takat rm200 u guys spend for a month..untuk kecantikan...aku rasa semua orang mampu...

Insteed of makeup sampai rm300 camtu...baik kita kekalkan kecantikan dalaman dulu bg aku lah...eehehe..baru la semuanya jadik cantiks molekss...

Sesapa berminat nak try boleh contact aku...tapi aku rasa biar la aku try dulu...before korang nak try...since aku dpt free kan?ehhee

Nanti aku nak tengok kesannya...bagus sangat ke Ephyra ni??sampai keluar majalah...keluar tv semua..ke ada sesapa dah try??boleh share tak?

Love,
Amy

Tiada ulasan: