Khamis, 1 November 2012

Preview sket

Salam...

Owh dah khamis..!
well me and Atim dah plan nak celebrate Anya's birthday this coming saturday....buat small celebration with cake cutting...with a birthday song sudah...that is our plan la...

But suddenly..my Mil call..and asked me for kain alas meja bla bla bla...and masa tu baru rasa..alamak...Mak ni beria dah ni..apa kata aku join sekali?ahhhhaa..

I bought kain for backdrop...and alas meja too as per request by Mil...hehehe...and last 2 weeks i only bought 2pcs Black A4 paper...for diy thingy...
This year birthday theme is Minnie mouse+Mickey for boys...and pakai balik tissue paper yg ada...untuk deco deco...hehehe

Wow..bajet sangat!!hahaa...sebab nawaitu memang nak buat sesimple yang mungkin...I order cake,lasagna and quiche at My Sugar Shack...so senang lahh...hehehe so okla..tu je nak citer....after party nanti aku sambung okeh?





Boleh la kan?asal ada rupa sudahhh..

Love,
Amy

Tiada ulasan: