Jumaat, 30 Januari 2009

Nak pilih yang maner nih...??

Alrite..aku rasa dah 2 hari suntuk aku carik catering dengan photographer..leh tak 2 hari tu..dari pukul 9am sampai la 5.00pm..aku dok depan pc carik cam orang giler..mmg dah giler pun! So..hasilnya adalahh...Nan Ado!!(bak kata kak senduk..aku nih silent reader dia..) Pasal photographer..ok aku dah jumpa dah 2..cuma skrg tgh discuss yang mana satu nk amik..sbb both of them punyai hasil kerja yang cantekk dan aku sokaa..!Well..aku akan inform once aku dah pilih..agaggaa..Saya memerlukan Hatim sekarang! (dan selamanya..) Dan semalam juger..atas bantuan liza..kwn bek aku..lastly aku dpt gak caterer + canopy... dengan Menu yang aku nak..aku dpt harga yang sangat OK!!aku sangat puas hati..agagaggaa... So aku nk betulkan sket Menu list aku tu..pastu kalau dah ok..kira aku amik je caterer nih!! Okies..lega sket hari ni..so that aku leh buat benda lain plak!lalalllaala...

Tiada ulasan: