Selasa, 3 Mac 2009

last update...

Holla...

Well..sempat lagi la aku nk update blog nihh!leh tak??
heheheh..Alhamdulillah semuanya dah ok..baju aku yang tanteekk pun dah dapat..keronsang idaman aku dah beli...thanks syg!hehehe..

Cincin pun dah beli..cuma tinggal bilik jek..dan sket2 nk kemas umah.. (korang perasan tak berapa kali aku inform nk kemas umah??)agagaggaa..serasa malas menguasai diri sekarang..
leh camtu??!

Apa lagi ehh..?Since aunty2 aku pun gado nk masak itu ini..aku layankan je..
pulut kuning??aku iya2 kan..fruit pudding?iya2.. caramel pudding?iya2..agagaga..semuanya iya je la..janji semua orang dpt makan hari tu..kan??

For my accessories..semuanya dah complete..yang lain teserah kat org yg makeup aku..
Hari ni nk complete kan bilik..hehehe.. (hari2 tak complete gak aku rasa!)
Hantaran..aku dah dpt 2 orang sponsor..thanks cousin and sis+abg ipar!

Ermm lagi..emm..tah?!aku quite blur this week..sbb ahad ni je majlis...huhuhuhu...apa pun..doakan aku..dan semuanya berjalan dengan lancar!!Amin...

2 ulasan:

Mrs. Amie berkata...

cantik ke baju ko? perasan...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

tanteeekkkk jgn jelesss!