Jumaat, 8 Mei 2009

Hand bouquet...

I made this hand bouquet for my lovely fwen's Jaja...Hari ni last day dia kerja...after this dia pun bakal mendirikan rumahtangga..dan mengejar cita2nya untuk menjadi housewife!hik3..gedix la ko Ja!!Semperna pemergian Jaja...dan wedding yang berlangsung bulan June nanti amat la jauh..Tengganu katenyer..takut tak dapat pergi..(bergantung pada enchik tunang sbnrnya..) Me and my sis tak tau la nak bagi apa kat Jaja..at least sumthing yang dia leh guna untuk wedding.. Tetiba idea pun muncul..since Jaja tak amik package2 included handbouquet..so aku offer nak buat untuk dia..theme dia pink..beria la me n sis gi beli bunga semalam..sewonoknya di kedai bunga!agagaga.. Nothing much..but at least sumthing for her..
Special for Jaja...
Untuk tempahan sila email ke merisik_gallery@yahoo.com Boleh buat based on your budget dan colors..yihaaa!! p/s :: Dear Jaja, saya sgt seronok berkawan ngan anda yang byk share prob and everything pasal duniawi nih..hopefully boleh keep in touch sampai bebila.. Pesanan Jaja sebelum meninggalkan office tadi adalaahhhhh "mu tak ajak aku masa kawen nanti jaga mu!" (lebih kureng la wa tak tau ckp tengganu..agagaga) sedey sket..ada 1 meja kosong kat department aku sape nakkkk??huhuhuhu Dan saya sedia menerima pertanyaan mengenai cara2 nk buat hand bouquet okeh?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dear amy..hand bouquet ini sgt sweet..awk bole email sy cara² nak buat? ngeee.. :)