Monday, June 22, 2009

Wedding Cake

Again..tak de keja..but google non stop!Application banyak dah aku reject..!leh camtu..dun disturb me while im blogging!Ehem2..ok..bout cake..perlukah ada acara memotong cake..acara katanyer...hahahah..dah cam sukaneka plak dah..!For me?ermm tak kisah la..tapi rasanya aku tak de kot..sbb dari info yang aku dapat..cake aku nnt akan disponsor??betulke?

Tah..itu yang diberitahu la..kang esok lusa tak jadik plak mana kita nk tau kan??My lovely cousin Lisa & Tita & family...thank u very much! Since Lisa sekarang doin cake biz..huhuhu...leh tengok kat sini.. Sesapa intrested nak belajar buat cake..leh la register.. :)

Lisa already show me contoh2 cake...tapi that pic i terdelete..hehehe..tapi lebih kurang mcm ni...

she said she can make based on my theme color.. :)

tapi yang tekejut nya..dia kata aku punya 7 layers..cuppies la..tapi tak tinggi kah??


Next step is...cari sponsor lagi...(ingat ko artist??!)


oo i loikee this cake using crystal as deco..nampak mahal!waiting for my hand bouquet rite now!bila la nak siap...~wink~

1 comment:

yunayuni said...

my..kek gambar no 3 sangat elegant :) and no 2 cam funky.heheh.