Rabu, 5 Jun 2013

Adore her...

Salam...

Baru tadi aku tonton "G-Thang" di 8TV...
There must be a reason..sebabnya aku bukan lah peminat setia 8TV tu sendiri... :)
Yes... Im watching HER



Sebelum ni memang aku tahu yang dia menghidap Leukemia... tapi baru tadi aku sedar yang dia lah pejuang tegar... Kalau aku ditempatkan ditempat dia...aku tak rasa aku sekuat tu...

Aku follow Ami everywhere!! Ohh aku bukan stalker... tapi aku adore dia... dari segi fashion... banyak yang aku belajar even dari baca blog dia je...aku tak pernah bercakap LIVE depan-depan...  tapi aku rasa aku dekat dengan dia... hehe maybe sebab aku follow dia sentiasa la kot?... :)

But aku tahu... beberapa minggu lepas..tak banyak dah cerita2 fashion yang selalu aku nanti... takde dah...kalau dulu hari-hari!!
Blog pun dah lama tak update...maybe Ami sibuk agaknya...

Buat Ami... im not sure if you read this...
Awak idola saya... Saya bangga dengan awak... sebab awak kuat..even tho awak tahu awak sakit...
Awak sangat positive...! Semoga awak cepat sembuh!!
Insyallah saya doakan awak...

Suddenly ter'emosi'..
Semoga Ami lebih tabah untuk hari2 mendatang...

Love,
Amy
 

Tiada ulasan: